سباسیستم

مرحله اول: نیازسنجی و طراحی ایده ها

کلیه خواسته‌ها، انتظارات کارفرما و فرآیندهایی که در یک اپلیکیشن هوشمند باید پیاده سازی شود، در این مرحله مشخص و طراحی می‌شوند. لذا، در صورتیکه این مرحله به درستی و با دقت و صرف زمان کافی بررسی نگردد، صحت کارکرد و کارآیی اپلیکیشن به درستی صورت نمی گیرد.

  • نیاز سنجی و اشتراک گذاری ایده ها

    افراد صاحب نظر، ایده‌ها و خواسته‌های خود از اپلیکیشن هوشمند را مشخص کرده‌ و تمامی مطالب مرتبط با کسب و کار و امکانات مدنظر، ایده‌ها و نظرات از جوانب و زوایای مختلف مورد بررسی قرار می‌گیرد و در نهایت موارد قابل پیاده‌سازی و کاربردی مشخص می‌شوند.

  • طراحی گرافیکی ایده ها و رابط کاربری

    پس از مشخص شدن خواسته‌ها و انتظارات کارفرما، تیم طراحی و برنامه نویسی کار خود را آغاز و اقدام به طراحی زیرساخت ها، روابط کاربری و ارتباطات نموده تا بتواند بر اساس آن، ساختار اصلی و ارتباطات مورد نیاز را پیاده سازی کند.

سباسیستم

مرحله دوم: پیاده سازی و ارزیابی ایده ها

پیاده سازی و ازیابی، بخشی از فرآیند تولید یک اپلیکیشن هوشمند محسوب می شود که در آن بر اساس رابط کاربری که از قبل طراحی شده، کدنویسی و برنامه نویسی پروژه انجام می شود. در واقع در این مرحله، نیازهای مشتری به خروجی تبدیل می شود.

  • پیاده سازی ایده ها

    در این مرحله، با توجه به ایده های نهایی مشتریان و با دقت هرچه تمام‌تر، تمامی جزئیات بررسی شده و نوع پیاده سازی اپلیکیشن هوشمند را با توجه به کارکرد و ماهیت نرم افزار انتخاب و اقدام به برنامه نویسی و پیاده سازی ساختار اصلی آن می شود.

  • تست و ارزیابی ایده ها

    در این مرحله، صحت عملکرد بخش‌های مختلف اپلیکیشن، ارزیابی و تمام مشکلات و کاستی‌های احتمالی برطرف و مجددا تست خواهند شد. این مرحله تا زمانی‌که اپلیکیشن هوشمند به عملکرد مطلوب نرسد، ادامه می‌یابد.

سباسیستم

مرحله سوم: استقرار، توسعه و آموزش

در این نقطه از چرخۀ حیات اپلیکیشن هوشمند، تمرکز بر بازخورد کاربر در خصوص تنظیم دقیق محصول، پیکربندی، انتشار و نکات مربوط به استفاده از آن خواهد بود. انتشار و پشتیبانی اپلیکیشن، باعث تکمیل و استفاده بهینه از آن می‌شود و راه رسیدن به اهداف نهایی را هموار و میسر می‌کند.

  • انتشار و توسعه

    پس از تست، ارزیابی و اتمام مراحل دیباگ و خطایابی، اپلیکیشن در شرایط واقعی انتشار پیدا می کند. در این مرحله، تمرکز بر تضمین کارکرد درست برای استفادۀ کاربران نهایی است. طبیعتا، ممکن است نیازهای جدیدی در کاربری اپلیکیشن احساس شده و به تکمیل، گسترش و توسعه آن پرداخته شود.

  • آموزش و پشتیبانی

    در این مرحله، آموزش و نحوه استفاده درست از اپلیکیشن و توضیحات مرتبط با بخش‌های مختلف آن، بصورت کامل و دقیق به کارفرما ارائه می شود، اما این پایان کار نیست. با پشتیبانی مناسب، شما می توانید به آسانی اپلیکیشن هوشمند خود را توسعه داده، بروزرسانی کرده و اشکالات را برطرف نمایید.

تماس با ما

شرکت مهندسی نرم افزار سبا رویاپردازان سیستم، سالیان متمادی است که با طراحی و تولید اتوماسیون های پیچیده سازمانی و سیستم های نوین نرم افزاری همچون اتوماسیون های تخصصی مطبوعات، آژانس های مسافرتی، کلینیک های پزشکی و سیستم های حمل و نقل بین المللی، پاسخگوی نیازهای تخصصی صنایع مختلف بوده است.

در صورت تمایل برای همکاری با سبا سیستم،  با ما در تماس باشید.