سباسیستم

بهترین خودت باش

در کنار هم، برای هدفی مشترک

سباسیستم باور دارد نیروی انسانی ارزشمندترین دارایی‌اش است و تمام تلاش خود را برای رشد و شکوفایی این سرمایه به کار می گیرد. در این مجموعه، آموزش و رشد کارکنان و کسب مهارت، از الزامات کاری می شود. لذا، افراد با پشتکار بالا و میل به موفقیت، به راحتی، مسیر توسعه خود را در سباسیستم پیدا خواهند کرد. تلاش ما، ایجاد یک محیط کاری پویا و صمیمانه است که امکان رشد و یادگیری را برای این افراد فراهم کنیم.

در سباسیستم، فضایی دوستانه و صمیمی حاکم بوده و ارتباطات مدیران و سایر همکاران به صورت سلسله مراتبی نیست. ما این فرصت را برای شما فراهم می‌کنیم تا در راستای مسیر شغلی مورد علاقه خود حرکت کنید و در کنار افراد متخصص، به توسعه فردی و یادگیری نیز بپردازید.

همکاری با ما

شرکت مهندسی نرم افزار سبا رویاپردازان سیستم، سالیان متمادی است که با طراحی و تولید اتوماسیون های پیچیده سازمانی و سیستم های نوین نرم افزاری همچون اتوماسیون های تخصصی مطبوعات، آژانس های مسافرتی، کلینیک های پزشکی و سیستم های حمل و نقل بین المللی، پاسخگوی نیازهای تخصصی صنایع مختلف بوده است.

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و ارتباط مستقیم با ما، علاوه بر ارسال ایمیل و برقراری تماس تلفنی، فرم زیر را تکمیل کنید تا همکاران ما در واحد منابع انسانی، پس از بررسی سوابق کاری شما، با شما تماس بگیرند.

فرم همکاری